Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".
Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí. Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně. Analytické cookies nám umožňují sledovat návštěvníky a jejich chování na stránkách, díky čemuž můžeme obsah neustále zdokonalovat a optimalizovat tak, aby bylo používání našeho webu co nejpohodlnější. Díky marketingových cookies můžeme lépe přizpůsobit naše reklamy Vašim potřebám. Bez souhlasu nebudeme moci přizpůsobit reklamní sdělení Vašim zájmům.

Výměna nebo vrácení zboží z obchodu Zvířecí Potřeby

 
 
Pokyny pro výměnu nebo vrácení zboží:
 
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
 
 
V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží vždy prosím dodržte tento postup:
 
  1. Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím). V případě vrácení zboží bez původního obalu či etikety bude naúčtován poplatek na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Pokud zasíláte zboží, které je nachylné na přepravu (plastové přepravky, akvarijní dekorace a další podobné křehké věci) zasílejte jako KŘEHKÉ. Veškeré vrácené zboží zasílejte v kartonové krabici, vyhnete se tak případnému poškození. Není možné vracet hygienické zboží, jako jsou např. pleny, stŘíhací strojky, hárací kalhotky.

  2. Ke zboží přiložte vyplnění formulář zde. Pokud nemáte možnost tisku, napiště ručně dle vzoru.

  3. Ke zboží přiložte kopii kupní doklad (prodejku či fakturu).

  4. Zboží zasílejte na adresu: Profi Pet s.r.o., Vídeňská 121, Brno, 61900. Na kamenné prodejně je možná výměna pouze osobně. Vrácené zboží nevyzvedáváme na výdejních pobočkách Zásilkovny, PPL Parcel, Balíkovnách a ostatních výdejních místech! Náklady spojené s vrácením nebo výměny zboží nese kupující.

  5. Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Více informací ohledně vrácení peněz zde. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 70 Kč.

 

Vrácení zboží přepřavcem nebo poštou:

  • zboží bez známek užívání v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým
    příslušenstvím) pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu:
     
                  Profi Pet s.r.o.
                  Vídeňská 121
                  61900 Brno
     
  • zboží nezasílejte na dobírku, zasilky zaslané na dobírku nepřebíráme.
  • provozní doba skladu je PO-PÁ 08:00-16:00 hod.
 
 
 
Vrácení zboží osobně na prodejně:
 
  • pokud chcete vrátit zboží osobně pak je to možné na adrese:
 
                       Zvířecí Potřeby
                       Vídeňská 1010/22d
                       639 00 Brno - Štýřice
 
                       Zvířecí Potřeby
                       Vídeňská 121
                       61900 Brno
 
 
 
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, volejte na tel. kontakt 774 723 222 nebo pište na obchod@zvireci-potreby.cz