Kompletní pravidla věrnostního programu

1. Základní pravidla pro zákaznickou věrnostní slevu:

Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a zaplaceným nákupem se blíží ke své slevě.
Pokaždé se nejprve přihlaste do svému účtu, abyste o svých objednávkách měli přehled.

  • Přesáhnou-li Vaše celkové nákupy 5.000 Kč, automaticky vám nastavíme slevu 5 %.
  • Přesáhnou-li Vaše celkové nákupy 10.000 Kč, automaticky vám nastavíme slevu 10 %.

Vaše konečné ceny uvidíte ihned po přihlášení ke svému účtu.

2. Na co se zákaznická sleva vztahuje:

Věrnostní zákaznickou slevu uplatíte na kompletní chovatelské potřeby pro vašeho domácího mazlíčka.
Věrnostní zákaznickou slevu uplatíte na nákup krmiva z kategorie Krmiva pro psy a Krmiva pro kočky na tyto kvalitní značky:

Animonda, Applaws, Barking Heads, Calibra, Doxneo, Essential Foods, Fitmin Purity, Marp Natural, Marp Holistic, Marp Variety, N&D, Primordial, Rinti, Taste of the Wild, Nuevo, Nutra Gold, Carnilove, Meowing Heads, Schmusy, Miamor.

3. Na co se zákaznická sleva nevztahuje:

Věrnostní zákaznická sleva se nevztahuje na značky krmiva z kategorie granule pro psy a granule pro kočky, které nejsou uvedené v článku 2.
Věrnostní zákaznická sleva se nevztahuje na nákup antiparazitik, výhodných setů (např. duopack "dvojbalení") nebo již zlevněného zboží, a dárkových poukazů.

4. Platnost věrnostního programu:

Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 15 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem. Zákaznická sleva bude zrušena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 3 000 Kč s DPH u 5% slevy a v hodnotě minimálně 6 000 Kč s DPH u 10% slevy.

5. Další podmínky:

Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný zákazník", nelze ani spojovat více účtů.
Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.

Nárok na slevu vzniká zákazníkovi až na objednávky učiněné po přidělení slevy, a to i v případě, že sleva byla přidělena později, než podle podmínek být přidělena měla, například z důvodu technické chyby. Zpětný dopočet slevy na objednávky učiněné před přidělením slevy není možný
Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.

5% a 10% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.


Provozovatel Profi Pet s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Společnost Profi Pet s.r.o. si dále vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů. Věrnostní slevy pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými. Platná je pouze vždy jedna - ta vyšší ze slev.