Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
SV
Stanislav Vychytil
BP
Broňka Pohludková
MS
Marie Suchankova
Rychlé dodání zboží spokojenost s nákupem
AH
Andrea Hankova
celková spokojnost
IC
Ivana Chaloupková
DV
Danuše Veselá
Jsem moc spokojená.
MS
Miroslav Skala
MV
Marcela VĚŘBOVA
VK
Věra Kleňhová
Objednávala jsem poprvé, ale vše super děkuji Vám.
FK
František Karmazín
FH
František Hrubý
EN
Erika Nešporová
Příznivé ceny,velmi rychlé dodání,skvělá komunikace
EM
Elena Mauermanová
RZ
Roman Zábran
MH
Marian Hlávka
JŠ
Jindřich Šperka
JV
Josef Vašínek
I
Iveta
Jako výdejní místo jsem zvolila nonstop AlzaBox. PPL balík doručilo do nějakého obchodu, který byl úplně mimo mou adresu (ačkoliv v okolí bylo rovnou několik dalších výdejních míst), navíc s otevírací dobou, kterou jsem kvůli práci bohužel prostě nestíhala. Poprosila jsem obchod, jestli by bylo možné balík přesunout jinam. Zvířecí potřeby odpověděly tak, že si to s dopravcem musím vyřešit sama. Na můj dotaz, proč to nemohou s dopravcem vykomunikovat oni, když ve všech jiných e-shopech to jde, mi bylo řečeno „je to o lidech“. Chápu to tedy tak, že ve Zvířecích potřebách pracují neochotní lidé, s naprosto nulovým prozákaznickým přístupem. Objednávka samotná byla odeslána rychle, zboží bylo v pořádku, ale ten tón hlasu v telefonu a celkový přístup obchodu mě tak znechutil, že už odsud nikdy neobjednám. Bála bych se, že kdyby byl nějaký větší problém (např. reklamace), tak by obchod jednal podobně arogantně.
